Novinky v našich kurzech – cvičení pro ženy

posted in: Rodinné centrum | Comments

V průběhu března 2019 zahajují nové kurzy pro ženy:

Cvičení pro ženy Zdravá záda Pilates clinic method s hlídáním dětí – úterý 16:00-16:55 – zahajujeme 12.3.2019

Cvičení pro ženy po porodu s hlídáním dětí – středa 13:15-14:15 – zahajujeme 13.3.2019

Cvičení pro těhotné s hlídáním dětí – středa 14:20-15:20 – zahajujeme 13.3.2019

Cvičení pro ženy Zdravá záda Pilates clinic method s hlídáním dětí – čtvrtek 10:00-10:55 – zahajujeme 14.3.2019

 

Přihlášení již spuštěno v našem rezervačním systému!!

 

Cvičení pro ženy po porodu

Cvičení pro ženy po porodu vycházející ze zdravotního cvičení, z pilates a harmonizační orgánové sestavy s možností domluvit hlídání pro vaše děti našimi chůvami. Zaměříme se na podporu postupného návratu těla do kondice s respektem k aktuálnímu stavu ženy po porodu. Správné zapojení středu těla a práce s dechem pomůžou ulevit od bolesti zad. Lekce jsou vhodné pro ženy od ukončeného šestinedělí. Součástí hodiny je úvodní představení, cvičení a na závěr nás čeká zklidnění a krátká relaxace.

Cvičení pro těhotné

Hodiny cvičení pro těhotné obsahující prvky zdravotního cvičení, pilates a harmonizační orgánové sestavy s možností domluvit hlídání pro vaše starší děti.  Zaměříme se na vnímání vlastního těla a jeho aktuálních možností. Nastávající maminky si zlepší držení těla, krevní cirkulaci, zdokonalí či upraví dýchání, šetrně si posílí svaly zad, stehen, hýždí a paží, odstraní nadbytečné svalové napětí a protáhnou zkrácené a přetěžované svaly. Součástí hodiny je
úvodní představení, cvičení a na závěr nás čeká krátká relaxace.

Zdravá záda Pilates clinic method

V dnešní době mnoho z nás trpí bolestmi zad. Jednou z nejčastějších příčin je špatné držení těla, ne-správné dýchání, nefunkční břišní a přetížené či ochablé zádové svaly. Cílem kurzu je seznámit se s funkcí tzv. svalového korzetu a jeho vlivem na správné fungování našeho těla. Budeme postupně pracovat tak, aby se svalové dysbalance vyrovnaly a začaly se zapojovat ty správné svaly. Výsledkem pak je mnohem příjemnější pocit z vlastního těla a větší pohoda během denních aktivit. Během cvičení budeme používat různé druhy pomůcek – theraband, overball, magic circle, roller, různé velikosti masážních míčků. Cvičíme bez bot, nejlépe i bez ponožek. Lektor: Helena Teplíková – Instruktor Pilates Clinic Method, Certifikovaný pohybový specialista